افکار عمیق در مورد مخاطب هدف شما

مقیاس‌بندی، اعمال نفوذ، طراحی مجدد و تغییر مدل کسب‌وکارتان به معنای نگاه کردن به تمام جنبه‌های آن است – حتی قسمت‌هایی که فکر می‌کنید غیرقابل لمس هستند، مانند مخاطبان هدفتان. من می دانم که شما زمان زیادی را صرف شناسایی مشتری کامل خود کرده اید – و حتی زمان بیشتری را برای ایجاد روابط با … ادامه

ابتکارات تاثیرگذاری: اثرات موج دار فرهنگ مربیگری

سازمان هایی که می خواهند موفق باشند باید در ایجاد فرهنگ مربیگری سرمایه گذاری کنند. بر اساس تحقیقات اخیر منتشر شده از فدراسیون بین المللی مربی (ICF) و موسسه سرمایه انسانی (HCI)، کوچینگ به کارکنان در ابتکارات سازمانی مهمی که برای تحول در محیط کار و موفقیت سازمانی حیاتی هستند، کمک می کند. در نسخه … ادامه

عناصر بازخورد موثر در محل کار

بسیاری از مردم از شنیدن این جمله می‌ترسند که «من می‌خواهم به شما بازخورد بدهم» از کسی – چه رئیس، یک همکار یا یکی از اعضای تیم. و از آنجایی که آنها آشکارا از دریافت بازخورد متنفرند، کسانی که بازخورد می‌دهند اغلب خودداری می‌کنند، به چیزی اشاره می‌کنند که می‌توان به روشی متفاوت یا بهتر … ادامه

نقاط عطف و بازتاب: 250 پست با بینش، الهام، و موارد دیگر

ما در Padraig به نقطه عطفی رسیدیم: این دویست و پنجاهمین پست وبلاگ ما است! تا جایی که نقاط عطف پیش می روند، رسیدن به 250 موقعیت بسیار خوبی به نظر می رسد. به هر حال، جشن های صد سالگی بزرگ است، اما برای یک “صد سالگی خواهر” جسورتر است. اولین پست وبلاگ توسط پاتریک … ادامه

ارزش‌ها در عمل: رهبری اخلاقی و تعالی در تصمیم‌گیری

ما در مورد تصمیم گیری موثر صحبت کرده ایم، اما مواقعی وجود دارد که آنچه می تواند موثر باشد ممکن است با رهبری اخلاقی سازگار نباشد. موقعیت‌های اخلاقی وجود دارد – اغلب با پیامدهای قانونی – که رهبران با آن‌ها مواجه می‌شوند، جایی که اقداماتی که ممکن است انجام دهند به وضوح خارج از محدوده … ادامه

نحوه بازسازی اعتماد پس از شکست: استراتژی هایی برای رهبران برای ارتباط مجدد با تیم خود

اعتماد راز تیم های قوی، روابط و رهبری است. اگر این کار شکست خورد، اولویت باید یافتن چگونگی بازگرداندن اعتماد باشد. این به این دلیل است که می دانیم اعتماد سنگ بنای روابط قوی، چه شخصی و چه حرفه ای است. وقتی مردم باور کنند که همکاران – و به ویژه رهبران آنها – قابل … ادامه

تمایز بین تعارض سالم و ناسالم

درگیری در محل کار اجتناب ناپذیر است. پس چرا تعارض برخی از سازمان ها را شکست می دهد در حالی که برخی دیگر موفق می شوند؟ این به این دلیل است که همه درگیری های محل کار یکسان نیستند. دو نوع تعارض وجود دارد – تعارض بین فردی که نتیجه معکوس دارد و افراد را … ادامه

تشخیص اضافه بار: علائمی که باید مراقب آنها بود و اقداماتی که باید انجام داد

من اخیراً چندین مشتری کوچینگ داشته‌ام و دیگرانی را که می‌شناسم به اشتراک می‌گذارند که به لطف برنامه‌های شلوغ بی‌پایان، تغییر سریع اولویت‌ها و تلاش برای ادامه دادن به تردمیل موفقیت، در وضعیت پرباری هستند. ما می دویم و می دویم تا به دنبال آن هدف بعدی، تعریف بعدی، و آنچه فکر می کنیم برای … ادامه

زنان در رهبری: غلبه بر تعصب ضمنی در سازمان های جنسیتی

موضوع شناسایی سوگیری ضمنی اولین مجموعه وبلاگ سه قسمتی ما است که بر زنان در رهبری تمرکز دارد، که تا حدی از تحقیقاتی که من در دوره کارشناسی ارشد خود در مربیگری اجرایی و سازمانی در دانشگاه رویال رودز در بریتیش کلمبیا انجام دادم الهام گرفته شده است. در طول دوران حرفه‌ای خود به سطوح … ادامه

زنان در رهبری: تلاش برای محیط های کاری واقعاً فراگیر

صحبت‌های زیادی درباره ایجاد محیط‌های کاری فراگیر وجود دارد، اما محققان نشان می‌دهند که واقعیت در بیشتر سازمان‌ها با هدف فاصله زیادی دارد. بخش اول این مجموعه درباره زنان در رهبری، ایده محل کار جنسیتی را بررسی می‌کند و در مورد اینکه چگونه رهبران می‌توانند کهن الگوهای رهبری را تغییر دهند و از استراتژی‌های خاصی … ادامه