کشف موفقیت شغلی: یافته های کلیدی از نظرسنجی فارغ التحصیلان OXCOM 2024

کشف موفقیت شغلی: یافته های کلیدی از نظرسنجی فارغ التحصیلان OXCOM 2024 آیا می دانستید که از هر 10 فارغ التحصیل Oxcom به 8 نفر در عرض 12 ماه پس از تکمیل صلاحیت، ارتقاء یا افزایش حقوق ارائه می شود؟ نظرسنجی فارغ التحصیلان Oxcom ما به گونه ای طراحی شده است که بینش هایی را … ادامه

شش گام برای موفقیت در تحصیل برای یک مدرک حرفه ای!

بنابراین شما در حال مطالعه یک مدرک حرفه ای هستید – اولاً برای شما خوب است! دوم، اکنون ممکن است متوجه شوید که این یک تعهد مهم است. و شما خانه ای دارید که می توانید با آن همراه باشید، رفت و آمد طولانی، بچه ها، یک زندگی اجتماعی، شاید دو قلاده سگ کوچک و/یا … ادامه

نوآوری های بازاریابی را با مجموعه وبینارهای Martech ما کاوش کنید

مقدمه ای بر مجموعه وبینارهای باشگاه MarTech در چشم انداز بازاریابی که به سرعت در حال تحول است، پیشرو ماندن فقط یک مزیت نیست. یک ضرورت است این مجموعه وبینار برای پر کردن شکاف بین بازاریابان امروزی و فناوری‌های نوظهور، با تمرکز ویژه بر تأثیر انقلابی هوش مصنوعی (AI) در Martech طراحی شده است. هر … ادامه

توسعه تفکر استراتژیک: یک وبینار

عناصر زیادی برای یک کمپین روابط عمومی موفق وجود دارد. خلاقیت، منابع، تماس های رسانه ای و تجربه تنها برخی از آنهاست. در آن تفکر استراتژیک وبینار، استیو دان عمیقاً به ماهیت تفکر استراتژیک و چگونگی ادغام یکپارچه آن در فرآیندهای فکری روزانه خود پرداخت. تفکر استراتژیک فقط یک ویژگی مطلوب نیست، بلکه برای پیمایش … ادامه

استراتژی برند: وبینار – وبلاگ کالج بازاریابی آکسفورد

موفق ترین شرکت های جهان استراتژی برندی را توسعه داده و حفظ کرده اند که آنها را قادر به رقابت یا برجسته شدن می کند. در عین حال، برندسازی و استراتژی برند پیچیده و در هم تنیده با سایر زمینه‌های زندگی و کسب‌وکار ما هستند – رقابت، اقتصاد، بازاریابی، روان‌شناسی، سود در مقابل ضرر – … ادامه

دفتر مطبوعاتی را آماده کنید: تسلط بر تعامل رسانه ای: وبینار

در چشم‌انداز رسانه‌ای پرشتاب امروزی، داشتن یک دفتر مطبوعاتی خوب تنها یک مزیت نیست، بلکه یک ضرورت است. توانایی تعامل موثر با رسانه ها می تواند وجهه و نفوذ عمومی سازمان شما را ایجاد یا از بین ببرد. اینجاست که تسلط بر تعامل رسانه ای بسیار مهم می شود. ما اخیراً میزبان یک وبینار با … ادامه

ایجاد اطلاعات کاربردی مشتری با روش 5W1H

ما برای تولید محتوا، محصولات یا خدمات مرتبط، استراتژی های توزیع و در نهایت یک رابطه قوی با مشتریان خود به اطلاعات و بینش نیاز داریم. در نهایت، ما باید بتوانیم با شناخت بهتر از مشتریان خود، وفاداری را جذب، حفظ و توسعه دهیم که منجر به حمایت می شود. برای انجام این کار، ما … ادامه

چرا باید مدرک CIM را انجام دهید؟

دستیابی به مدرک CIM بدون شک گام مهمی در مسیر رشد شغلی و شخصی شما است. امروزه CIM طیف متنوعی از جوایز، گواهینامه ها و دیپلم ها را ارائه می دهد. قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، اجازه دهید ابتدا مزایای اخذ مدرک CIM را بررسی کنیم. تلفیق نظریه با عمل اغلب، مفاهیم نظری، مدل‌ها … ادامه

استراتژی محتوا 101 – وبلاگ کالج بازاریابی آکسفورد

یک استراتژی محتوای خوب می تواند پایه ای محکم برای بسیاری از زمینه های موفقیت به شما بدهد. هنگامی که به درستی اجرا شود، می تواند شما را به سمت مخاطبان مناسب هدایت کند، آگاهی و دسترسی به برند شما را بهبود بخشد، و در درازمدت – بسته به ماهیت کسب و کار شما – … ادامه