توسعه تفکر استراتژیک: یک وبینار


عناصر زیادی برای یک کمپین روابط عمومی موفق وجود دارد. خلاقیت، منابع، تماس های رسانه ای و تجربه تنها برخی از آنهاست. در آن تفکر استراتژیک وبینار، استیو دان عمیقاً به ماهیت تفکر استراتژیک و چگونگی ادغام یکپارچه آن در فرآیندهای فکری روزانه خود پرداخت.

تفکر استراتژیک فقط یک ویژگی مطلوب نیست، بلکه برای پیمایش در پیچیدگی های چشم انداز روابط عمومی ضروری است. بدون یک استراتژی محکم، دستیابی به موفقیت به یک چالش دلهره آور تبدیل می شود. استیو بینش های ارزشمندی را در مورد اینکه تفکر استراتژیک مستلزم چیست و چگونه به عنوان سنگ بنای هر تلاش پیروزمندانه روابط عمومی عمل می کند، به اشتراک گذاشت.

با نزدیک شدن به پایان وبینار، شرکت کنندگان در یک جلسه پرسش و پاسخ با استیو شرکت کردند و به جزئیات توسعه این طرز فکر استراتژیک پرداختند. رویداد زنده را از دست داده اید؟ نگران نباشید – ما شما را با این خلاصه جامع تحت پوشش قرار داده ایم:

وبینار را تماشا کنید

درباره بلندگو

استیو دان یک متخصص روابط عمومی و بازاریابی با بیش از 40 سال تجربه در شرکت های بلو چیپ و آژانس های روابط عمومی بزرگ است. استیو مدیر عامل (و موسس) Digital Drums Ltd، یک شرکت آموزشی و استراتژی بازاریابی و روابط عمومی است. به عنوان یک مربی، استیو تقاضای زیادی دارد و سازمان‌هایی مانند دفتر نخست‌وزیر، نیروی دریایی سلطنتی، هیئت‌های گردشگری، بلو چیپ Plc، موسسات خیریه، مشاوره‌های روابط عمومی (در هر اندازه)، خطوط هوایی، گروه‌های هتل و خرده‌فروشی آموزش دیده است. زنجیر .

مراحل بعدی

اگر علاقه مند به کسب دانش پیشرفته در مورد استراتژی روابط عمومی، مدیریت محتوا، رسانه و تعامل و رهبری روابط عمومی هستید، دیپلم حرفه ای CIPR ما را بررسی کنید. اگر می خواهید برای تاریخ شروع بعدی ما ثبت نام کنید، همین الان با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید