استراتژی برند: وبینار – وبلاگ کالج بازاریابی آکسفورد


موفق ترین شرکت های جهان استراتژی برندی را توسعه داده و حفظ کرده اند که آنها را قادر به رقابت یا برجسته شدن می کند. در عین حال، برندسازی و استراتژی برند پیچیده و در هم تنیده با سایر زمینه‌های زندگی و کسب‌وکار ما هستند – رقابت، اقتصاد، بازاریابی، روان‌شناسی، سود در مقابل ضرر – پس چگونه می‌توانید آن را درست انجام دهید؟

در این وبینار 60 دقیقه‌ای، رابرت ژانیرو به بررسی دنیای برندسازی می‌پردازد، استراتژی برند چگونه به نظر می‌رسد، دیگران چگونه برندها را حفظ می‌کنند و چرا معروف بودن نیز می‌تواند برای یک برند محدودیت باشد.

با نزدیک شدن به پایان وبینار، شرکت کنندگان در یک جلسه پرسش و پاسخ با رابرت شرکت کردند و به نکات ظریف توسعه این طرز فکر استراتژیک پرداختند. رویداد زنده را از دست داده اید؟ نگران نباشید – ما شما را با این خلاصه جامع تحت پوشش قرار داده ایم:

وبینار را تماشا کنید

درباره بلندگو

رابرت مدیر ارشد استراتژی یک شرکت پیشرو فین تک با 10 میلیون مشتری و مشاور یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر و مشاور در خاورمیانه است. کارهای او شامل استراتژی شرکت، بازاریابی، سرمایه گذار و روابط خارجی، مشارکت های استراتژیک، بحران ها و مسائل، رشد و سودآوری، تحلیل سرمایه گذاری و اسکن افق است. او تجربه خود را از کار در سرمایه گذاری های جایگزین، بانکداری سرمایه گذاری، فین تک، دولت و مشاوره استراتژی می گیرد.

مراحل بعدی

اگر علاقه مند به کسب دانش پیشرفته در مورد استراتژی روابط عمومی، مدیریت محتوا، رسانه و تعامل و رهبری روابط عمومی هستید، دیپلم حرفه ای CIPR ما را بررسی کنید. اگر می خواهید برای تاریخ شروع بعدی ما ثبت نام کنید، همین الان با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید