چه مربیگری یا مشاوره خصوصی، کلاس ها یا گروه های رهبری بفروشید، اکنون باید تغییراتی ایجاد کنید تا تا پایان سال 2024 از مزایای آن بهره مند شوید.
هنگام برنامه ریزی برای سال، به یاد داشته باشید که 8 راه برای افزایش درآمد وجود دارد:
- تعداد بیشتری نسبت به پیشنهادات موجود خود بفروشید. اگر معمولاً 25 نفر در یک کارگاه دارید، در کارگاه بعدی 30 یا 40 نفر را هدف قرار دهید. اگر به صورت انفرادی با مشتریان کار می کنید، مشتریان خصوصی بیشتری را به لیست خود اضافه کنید.
- قیمت پیشنهادات موجود خود را افزایش دهید. بدون تغییر پیشنهاد خود، هزینه های خود را افزایش دهید. اگر همچنان همان هزینه های پنج سال پیش را دریافت می کنید، وقت آن رسیده است که به مدل قیمت گذاری خود نگاه کنید.
- قیمت را افزایش دهید و افزایش ارزش پیشنهاد خود را تغییر دهید تا کامل تر و قانع کننده تر باشد و هزینه های خود را افزایش دهید. اطمینان حاصل کنید که با افزودن بیشتر منابع شخصی خود ارزش را افزایش نمی دهید (در غیر این صورت پیشنهاد مقیاس پذیر نیست). به عنوان مثال، اگر قبلا یک بسته مشاوره شش جلسه ای ارائه کرده اید و اکنون آن را به یک بسته هشت جلسه ای تبدیل کرده اید، به تازگی هزینه کرده اید. دو ساعت اضافی از وقت شما. حتی اگر برای آن هزینه بیشتری دریافت کنید، آیا در واقع درآمد بیشتری از آن کسب می کنید؟ در عوض، به مشتریان خود چیزی با ارزش اضافه کنید که نیازی به صرف هزینه، زمان یا منابع زیادی برای ارائه آن نداشته باشد. حساب کنید تا مطمئن شوید که هزینه ها بیشتر از درآمد نیست.
- اندازه/تعداد پیشنهادات موجود خود را بدون کاهش قیمت کاهش دهید. شما همیشه این را در سوپرمارکت می بینید – یک جعبه بیسکویت 12 اونسی اکنون تبدیل به یک جعبه بیسکویت 10 اونسی می شود، اما قیمت ثابت باقی می ماند. کجا می توانید کاهش دهید و همچنان ارزش ارائه دهید؟ بخش های پیشنهاد شما چیست؟ نه توسط مشتریان شما استفاده می شود؟ به عنوان مثال، ما جلسات یک ساعته Jam خود را ضبط می کردیم، که ساعات اداری باز جلسات پرسش و پاسخ است. اما ما این را پیدا کردیم اعضا و دانش آموزان هرگز برای تماشای این رکوردها نرفتند. بنابراین با عدم ویرایش و رونویسی این ضبطها، در وقت کارکنان صرفهجویی کردیم.
- پیشنهادات جدیدی ایجاد کنید که از زمان و منابع شما استفاده کند. اگر در ارائه ساعات مشاوره خصوصی و انفرادی با مشتری نهایت تلاش خود را کرده اید، آیا می توانید یک گروه یا کارگاه تسهیل کننده ارائه دهید؟ این پیشنهادات گروهی با کار کردن با گروههای مشتریان به جای افراد، زمان شما را به حداکثر میرسانند. یا می توانید یک برنامه خودآموز آنلاین ایجاد کنید؟
- مشتریان فعلی را به سطح بعدی پیشنهاد خود افزایش دهید. مشتریان شما شما را دوست دارند و میخواهند بیشتر با شما کار کنند، یا منبع خاصی را میخواهند که شما بتوانید ارائه دهید. هنگامی که مشتریان مشاور فعلی من می خواستند روشی سیستماتیک برای مدیریت پروژه ها، وظایف و زمان خود داشته باشند، من کتابی نوشتم و کلاسی برای کمک به آنها ایجاد کردم. چگونه می توانید به مشتریان فعلی خود خدمات بهتری ارائه دهید و آنچه را که می خواهند به آنها ارائه دهید؟
- آن را به سطح کارشناسی ارشد ببرید – به دیگران بیاموزید که چگونه کار شما را انجام دهند. به عنوان مثال، پس از 20 سال به عنوان مشاور مشاغل کوچک، اکنون به مردم یاد می دهم که چگونه این کار را انجام دهند برخیز مشاوران کسب و کارهای کوچک و راه اندازی یک کسب و کار مشاوره کارآمد و پر رونق برای خودشان. آیا می توانید به دیگرانی که تازه در مسیر شغلی که سال ها دنبال کرده اید، آموزش دهید؟ چه می دانید که می توانید به آنها یاد دهید که سریع پیشرفت کنند و از اشتباهات پرهزینه اجتناب کنند؟ اگر شما یک طراح وب سایت با تجربه هستید، می توانید به طراحان وب سایت جدید آموزش دهید. اگر یک سخنران حرفه ای با تجربه هستید، می توانید نکات و ترفندهای خود را به سخنرانان جدید آموزش دهید.
- دیگران را استخدام کنید تا برخی از کارها را برای شما انجام دهند. اگر معمولاً 200 دلار در ساعت شارژ می کنید، آیا می توانید دیگران را با 150 دلار در ساعت استخدام کنید تا کار را برای مشتریان انجام دهند و 50 دلار در ساعت اضافی را به عنوان کمیسیون ارجاع خود نگه دارید؟ این به ویژه زمانی مفید است که زمان محدودی دارید و مشتریان یا اعضای زیادی دارید که نمیتوانید شخصاً به آن رسیدگی کنید، یا اگر میخواهید یک مدل «نمایندگی» برای کسبوکار خود ایجاد کنید.