از آنچه می دانید استفاده کنید و از محتوای خود در چندین سرویس استفاده کنید – این جریان درآمد شما را به طور چشمگیری افزایش می دهد و به مشتریان شما در همه سطوح خدمات ارائه می دهد.
وقتی علاقه و دانش عمیقی در مورد یک موضوع خاص دارید، اغلب دو چیز را فراموش می کنید:
- چقدر در مورد آن می دانید؟
- چند نفر دیگر دوست دارند از شما یاد بگیرند
اگر میخواهید از تمام دانش و مهارتهای خود در جریانهای درآمدی جدید استفاده کنید، ابتدا باید آنها را جمعآوری و سازماندهی کنید. به این ترتیب، مخاطب شما میفهمد که چگونه هر بخش از اطلاعات با تصویر بزرگتری از آنچه به اشتراک میگذارید قرار میگیرد. در غیر این صورت، این فقط اطلاعات نامرتبط است و مخاطبان شما نمی توانند آن را درک کنند – و بدتر از آن، نمی توانند انجام دهد آن را
و اگر مخاطبان شما نتوانند آن را اعمال کنند، از شما خرید نخواهند کرد.
ممکن است تعجب کنید اگر متوجه شوید که اکنون یک “سیستم” یا “چارچوب” دارید که چگونه همه دانش خود را با هم هماهنگ می کند. اما ممکن است به جای دنیا در مغز شما باشد که شما را محکوم کند.
جایی که می توانید از محتوای خود استفاده کنید
دو مکان اصلی برای استفاده از محتوای شما وجود دارد:
- به عنوان محتوای رایگان در بازاریابی شما برای رسیدن به مخاطبان هدف و مشهور شدن
- به عنوان محتوای پولی برای ارائه دستورالعمل های عمیق به آنها تا بتوانند ایده های شما را اجرا کنند و موفق شوند
سه راه برای اشتراک گذاری محتوا وجود دارد: تدریس، صحبت کردن و نوشتن. همه چیز در یکی از این سه دسته قرار می گیرد.
بازاریابی محتوا چه به صورت مستقیم به مصرف کننده بفروشید (بازاریابی B2C) و چه در حال فروش به سایر مشاغل یا شرکت ها (بازاریابی B2B).
محتوای رایگان
محتوای رایگان سنگ بنای یک برنامه بازاریابی محتوا است. این استراتژی بازاریابی محتوا این است که مقدار کمی از محتوای مفید را به صورت رایگان به اشتراک می گذارید و سپس آن محتوا را تقویت می کنید و نحوه پیاده سازی آن را در پیشنهادات پولی خود آموزش می دهید.
به اشتراک گذاری محتوای رایگان یک راه عالی برای:
- در زمینه خود شناخته شده باشید – و اگر می خواهید آن را به بالاترین سطح ببرید، به عنوان یک رهبر فکری در حوزه خود شناخته شوید (اگرچه این برای موفقیت بازاریابی محتوا ضروری نیست – “رهبری فکری” با محتوا بودن کاملاً متفاوت است. کارشناس موضوع)
- تبدیل به یک منبع قابل اعتماد اطلاعات شوید، شخصی که وقتی مشتری کمک می خواهد به او مراجعه می کنند
- ترافیک را به سمت وب سایت خود هدایت کنید که دسترسی شما را افزایش می دهد
- مشتری ناآماده را در چرخه خرید پرورش دهید – زیرا برخی از مشتریان احتمالی در اوایل چرخه خرید هستند و به جای پیشنهاد پولی، به محتوای “شروع” شما نیاز دارند.
محتوای رایگان شامل: بازاریابی ایمیلی، وبلاگها، پادکستها، کانالهای ویدیویی، محتوای رسانههای اجتماعی، مشارکتهای سخنرانی رایگان، وبینارها/آموزشهای رایگان، مطالعات موردی، کاغذهای سفید، برگهها، فهرستهای چک، کتابها و کتابهای الکترونیکی است.
تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد؟
با روش حمل و نقل که برای شما راحت تر است شروع کنید. برخی از مردم عاشق نوشتن هستند در حالی که برخی دیگر از آن متنفرند. برخی از مردم سخنرانان عمومی طبیعی هستند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند سخنرانی و تدریس خود را از طریق ویدیو از قبل ضبط کنند.
هیچ راه “عالی” برای انجام بازاریابی محتوا وجود ندارد. تنها یک قانون سخت وجود دارد: سازگار باشید. محتوا را به طور مداوم ایجاد کنید و اغلب در مقابل مخاطبان خود قرار بگیرید. من دیده ام که بسیاری از طرح های بازاریابی به طرز وحشتناکی شکست می خورند زیرا یک صاحب کسب و کار کوچک یک وبلاگ یا پادکست راه اندازی کرده، 3 بار منتشر کرده و سپس آن را رها کرده تا چیز جدیدی را امتحان کند. یک برنامه بازاریابی محتوای ماهانه ایجاد کنید که تولید و انتشار آن را آسان می کند.
در اینجا پست وبلاگ من در مورد نحوه استفاده از آموزش برای رشد کسب و کارتان است.
نحوه استفاده از محتوای رایگان:
فقط آن را در یک مکان پست نکنید – آن را در هر جایی که مشتری شما می تواند آن را ببیند پست کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک وبلاگ دارید، در وب سایت شما ظاهر می شود. اما اگر یک مشتری بالقوه از وب سایت شما اطلاعی نداشته باشد، هرگز وبلاگ شما را نخواهد دید. ادامه دهید و آن را در رسانه های اجتماعی و در بازاریابی ایمیلی خود منتشر کنید. از همان محتوا برای آموزش ویدیویی YouTube استفاده کنید و آن را به یک وبینار رایگان یا کم هزینه با همان موضوع اضافه کنید.
گزینه های بازاریابی سنتی را فراموش نکنید. مقاله خود را به روزنامه محلی، مجله تجاری منطقه ای یا مجله صنعت ملی خود ارسال کنید. ایده های خود را با مصاحبه های رادیویی و تلویزیونی که به دنبال مهمانان جدید هستند به اشتراک بگذارید.
محتوای پولی
این جایی است که شما جریان های درآمد خود را ایجاد می کنید. پیشنهادات پولی شما ممکن است محصول نهایی نهایی باشد که مشتری میخرد – یا ممکن است محصول دروازهای باشد که منجر به فروش بالاتر شود. به عنوان مثال، یک سمینار دو روزه به قیمت 249 دلار می تواند برای یک گروه رهبری سالانه 30000 دلار ایجاد کند.
در اینجا پست وبلاگ من در مورد نحوه ایجاد و مدیریت یک گروه مستر است.
مانند محتوای رایگان، روش های تحویل زیادی برای محتوای پولی وجود دارد.
صحبت کردن: برای ارائه سخنرانی های کلیدی در مورد موضوع خود در کنفرانس ها، رویدادها و جلسات شرکتی پول دریافت کنید. من در اینجا به “تسهیل جلسات شرکتی” اشاره می کنم که در آن شما هم به عنوان یک متخصص محتوا و هم به عنوان متخصص در جلسات شرکت یا هیئت مدیره شرکت می کنید. هنگام کار انفرادی با مشتریان، مربیگری و مشاوره در “گفتگو” قرار می گیرد. اگرچه عالی نیست با اهرم پیشنهاد، هنوز هم یک پیشنهاد پولی برای بررسی است. زمانی که افراد می خواهند نتایج سریع داشته باشند یا شرایط منحصر به فردی داشته باشند که در آن کارگاه آموزشی نامناسب باشد، همیشه پول پرداخت می کنند تا با یک متخصص محتوا کار کنند.
تدریس: شما انتخاب های زیادی برای نحوه ارائه محتوای آموزشی پولی دارید. شما می توانید آن را به صورت زنده، حضوری از طریق سمینار یا کنفرانس ارائه دهید. همین محتوا را می توان به صورت مجازی از طریق کنفرانس ویدیویی زوم به صورت زنده ارائه کرد. می توانید دروس ویدیویی یا یادگیری گروهی را در یک گروه عضویت یا گروه رهبر از قبل ضبط کنید.
نوشتن: هیچ چیز بهتر از یک کتاب نیست که به عنوان یک رهبر فکری شناخته شود، به خصوص اگر کتاب توسط یک ناشر واقعی منتشر شده باشد. میتوانید کتاب خود را منتشر کنید – اکنون آسانتر از همیشه است. برای نوشتن مقاله برای انتشارات دیگر یا فصلی از کتاب دیگران پول دریافت کنید.
نحوه استفاده از محتوای پولی:
اینجاست که داشتن یک سیستم یا چارچوبی که تمام محتوای شما را سازماندهی می کند، به منبع درآمد تبدیل می شود!
اجازه دهید از کتاب و برنامه خود One Action Now به عنوان مثال استفاده کنم:
- اول کار کردم یک به یک با مشتریان تجاری کوچک خصوصی. اگرچه کاملاً عمدی نبود، اما به من کمک کرد تا «سیستم» خود را در دنیای واقعی طراحی و آزمایش کنم. اینطور نبود که می دانستم سیستمی برای کمک به صاحبان مشاغل کوچک در تعیین اهداف و ایجاد طرح های پروژه دارم. با این حال، طی چندین سال متوجه شده ام که مشتریان مشاور خصوصی من همچنان همان مسائل را به جلسات ما می آورند. با گذشت زمان متوجه شدم که آنچه را که به آنها آموزش می دهم می توان در کنار هم قرار داد و به روشی منطقی آموزش داد.
- دوم، من شروع کردم به جمع آوری همه چیزهایی که می دانستم در چارچوبی که منطقی بود زیرا می خواستم «سیستم» خود را با اعضای اجرایی خود به اشتراک بگذارم. سپس، یک کتاب الکترونیکی کوتاه نوشتم برای اعضای گروه طوفان فکری من در مورد چگونگی تعیین اهداف و ایجاد برنامه های پروژه. آنها می خواستند بیشتر بیاموزند و از من پرسیدند که آیا می توانم نسخه کامل تری را به صورت کارگاهی تدریس کنم؟
- سوم، من کارگاه One Action Now را طراحی کردم. من این کارگاه را به مدت سه سال به اعضای گروه مغز متفکر خود آموزش داده ام و آن را به سایر صاحبان مشاغل کوچک نیز ارائه داده ام. من آن را به عنوان یک کلاس پولی در کنفرانس های صنعت ملی تدریس کرده ام. به این ترتیب، به جای اینکه به یک مشتری در یک زمان آموزش دهم، میتوانم به گروهی از دانشآموزان آموزش دهم و در نتیجه از زمان خود استفاده کرده و درآمدم را افزایش دهم. در طول این سه سال سیستمم را اضافه و تست کردم. همچنین بازخوردهایی از دانشآموزان در مورد اینکه چه چیزی برای آنها کار میکرد و چه چیزی برای آنها کارساز نبود، دریافت کردم، که به من اجازه داد سیستمم را اصلاح کنم.
- چهارم، من کتاب کامل خود را با جلد شومیز One Action Now نوشتم. فروش کتاب منجر به پیوستن افراد بیشتری به سمینار پولی من و گروه های اجرایی من شد – یک چرخه با فضیلت!
به تمام اطلاعات، خرد و مهارت هایی که دارید فکر کنید. در مورد آنچه مردم باید بدانند فکر کنید و/یا همیشه در مورد آن از شما بپرسند. (وقتی کسی می پرسد، “می توانم مغزت را انتخاب کنم؟” توجه کنید!) به زودی متوجه خواهید شد که چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن با دنیا دارید، فقط باید آنها را جمع آوری کنید، سازماندهی کنید و از آن برای افزایش درآمد خود استفاده کنید. .