چگونه از آموزش برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید


جلب توجه مشتری روز به روز سخت تر می شود. آنها غرق در اطلاعات هستند، بنابراین آنها اسکن-کلیک-حذف.

با این حال آنها در شب برای کسی فریاد می زنند چیزها را ساده توضیح دهید.

قوانین بازاریابی مدرن تغییر کرده است و فقط بدتر می شود. بهتر است کارآمدترین و مؤثرترین تکنیک‌های بازاریابی را برای پرورش سرنخ‌های خود و ایجاد اعتماد در بین مخاطبان خود بیابید، در غیر این صورت عقب خواهید ماند.

یک تکنیک بیش از همه برجسته است – آموزش. دانش آموزان پرشور به مشتریان پرشور تبدیل می شوند.

ارائه دوره های رایگان به شما کمک می کند خدمات و محصولات خود را بفروشید و سبد کسب و کار خود را برای همه پیشنهادات خود پر کنید. شرکت کنندگان در دوره های رایگان شما به مشتریان فردی، اعضای گروه اجرایی تبدیل می شوند و طبیعتاً در دوره های پولی شما دانشجو می شوند.

اما ترفندهایی برای درست کردن آن وجود دارد وگرنه مشتریان دوست داشتنی خود را در کمترین زمان از دست خواهید داد!

دانش، به عنوان یک معلم و یک متخصص – و یک انسان

آموزش به مخاطبان شما تعامل شخصی با شما می دهد که اکثر تکنیک های بازاریابی امروزی فاقد آن هستند. هنگامی که آنها شما را به روشی کاملا شخصی تجربه می کنند – چه از طریق یک ارائه حضوری، وبینار زنده یا آموزش ویدیویی – ارتباطی ایجاد می کند که پس از پایان کلاس مدت طولانی دوام می آورد.

تدریس به شما کمک می کند در یک بازار بسیار شلوغ به عنوان یک متخصص دیده شوید. این به شما کمک می کند دسترسی و درآمد خود را افزایش دهید. دانش‌آموزان شما را به‌عنوان فردی که پاسخ‌ها را دارد به یاد می‌آورند.

بهتر از همه، شما می توانید آنچه را که می دانید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید، آنها را توانمند و الهام بخش کنید.

شما باید به خوبی آماده باشید

آیا می خواهید یک کلاس عالی برای استفاده به عنوان یک ابزار بازاریابی راه اندازی کنید – کلاسی که دانش آموزان در مورد آن صحبت کنند و با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارند؟

با طراحی کلاسی درخشان شروع کنید.

نه تنها محتوای فوق‌العاده مفید را پوشش می‌دهید، بلکه در صورت داشتن برنامه، آرامش بیشتری خواهید داشت و آن را بهتر آموزش می‌دهید.

در اینجا شش مرحله برای طراحی کلاس برای استفاده به عنوان یک ابزار بازاریابی وجود دارد:

  1. با چیزی که مخاطب می خواهد یاد بگیرد شروع کنید. دانش آموزان به چه چیزی اهمیت نمی دهند شما می خواهند تدریس کنند آنها فقط به چه چیزی اهمیت می دهند آنها شما می خواهید یاد بگیرید تحقیقات بازار خود را انجام دهید و از مخاطبان خود بپرسید که چه چالش هایی دارند، سپس کلاسی را پیرامون حل آن مشکلات تشکیل دهید.
  2. آن را ساده نگه دارید. بیشتر کلاس ها و وبینارهای رایگان حدود یک ساعت یا کمتر هستند، بنابراین فقط روی سه یا چهار ایده کلیدی تمرکز کنید. (بخش مشکل این است که شما حجم عظیمی از دانش را در سر دارید، بنابراین به دست آوردن همه آن و سازماندهی ایده های شما برای کلاس های رایگان و پولی که طراحی می کنید بسیار مهم است. سازماندهی دانش شما باعث می شود شرکت کنندگان شما راحت تر آنچه را که شما طراحی می کنید دنبال کنند. بگو.)
  3. یک طرح درس سریع بنویسید. موضوعاتی را که پوشش می دهید به ترتیب منطقی ترسیم کنید که اطلاعات را ساده می کند. اطلاعاتی را که مخاطبان شما را تحت تأثیر قرار می دهد، انتخاب کنید و با اقدامات عملی آن را به آنچه که بیشترین اهمیت را دارد، بررسی کنید.
  4. محتوای خود را به سطح بعدی ببرید. اگر فقط محتوایی را تکرار می کنید که همه رقبای شما قبلاً به اشتراک گذاشته اند، در بازار متمایز نخواهید شد. چی جدید آیا می‌توانید ایده‌ای را به اشتراک بگذارید که به شرکت‌کنندگان در درک آنچه درباره موضوع نمی‌دانند کمک کند؟ در مرحله 1 بالا، آنچه را که به شما می گویند می خواهند یاد بگیرند را بررسی می کنید. اما آن‌ها چیزی را که نمی‌دانند نمی‌دانند – و شما می‌توانید مشکلات و راه‌حل‌های پنهانی را کشف کنید که واقعاً چشمان شما را باز می‌کند!
  5. یک سوراخ داغ قرمز را طراحی کنید. شما به آن «فروش‌ها» رفته‌اید که معلم 20 دقیقه اول را صرف صحبت درباره خودش می‌کند. چشمانت در سرت می چرخد ​​و زمزمه می کنی: «این معلم کی می شود؟ همیشه به مطالب مهم برسید؟” با یک انفجار شروع کنید: محتوای عظیم و مفید در 5 دقیقه اول. سپس آنها می گویند: “اوه، من نمی توانم منتظر بمانم تا بشنوم چه خبر است!”
  6. آن را تعاملی کنید. سؤالات بحث و گفتگوی تعاملی طراحی کنید، داستان بگویید و تمرین هایی ایجاد کنید تا دانش آموزان در نیمه راه نخوابند. دانش آموزان مسن تر باید سرعت کلاس را هر 10 دقیقه یا بیشتر تغییر دهند. ده ها استراتژی آموزشی وجود دارد که مقداری جاز را به طراحی کلاس شما تزریق می کند. به یاد داشته باشید که نسبت “کمین” به شرکت کنندگان فعال زیاد است، بنابراین بیاموزید که چگونه به افراد درونگرا و برونگرا دسترسی داشته باشید و چگونه آنها را در مکالمه یادگیری بگنجانید.
  7. اهداف بازاریابی خود را تعیین کنید. اگر نتوانید میزان موفقیت را بسنجید، چگونه می توانید بفهمید که پیشنهادات رایگان شما جواب می دهد؟ چه در حال ارائه یک دوره رایگان برای ایجاد لیست پستی خود باشید و چه مخاطبان خود را با محصول یا خدمات جدیدی آشنا می کنید، اهداف بازاریابی خاصی برای دوره خود داشته باشید تا بتوانید عملکرد آن را اندازه گیری کنید.
  8. برای ادامه مکالمه برنامه ای برای کارهایی که بعد از کلاس انجام خواهید داد، داشته باشید. دوره شما یک تکنیک بازاریابی یکبار مصرف نیست، بلکه بخشی از یک برنامه بازاریابی بزرگتر است. تصمیم بگیرید که چگونه با شرکت کنندگان ادامه دهید. یک کمپین بازاریابی ایمیلی پس از کلاس را در نظر بگیرید که موارد ضبط شده، جزوه ها و منابعی را در اختیار آنها قرار می دهد تا آموخته های خود را تقویت کنند و محصولات یا خدماتی را که ارائه می دهید به آنها یادآوری کنند.

روش تدریس را انتخاب کنید

هنگامی که کلاس خود را طراحی کردید، زمان آن است که تصمیم بگیرید از کدام روش تحویل استفاده کنید.

در گذشته، من از هزاران صاحب کسب و کار کوچک پرسیده ام، “چگونه ترجیح می دهید یاد بگیرید؟”

ترجیحات یادگیری افراد در طول زمان تغییر می کند، بنابراین به نحوه واکنش مشتریان احتمالی شما به پیشنهادات کلاس خود توجه زیادی داشته باشید.

چندین روش آموزشی موثر وجود دارد، بنابراین اجازه دهید به مزایا و معایب هر یک نگاه کنیم:

  1. رویداد زنده – هیچ چیز بهتر از ملاقات چهره به چهره با مخاطب نیست. مگر اینکه شما به شدت از مخاطبان محلی دعوت کنید، زمان، آب و هوا و هزینه می تواند در حضور نقش داشته باشد. اگر مخاطبان خارج از شهر را دعوت می کنید، در نظر بگیرید که آن را یک رویداد یک یا دو روزه قرار دهید، حتی اگر مجبور باشید برای تامین هزینه های خود هزینه کمی از آنها دریافت کنید. این به مخاطبان شما بهترین تجربه را برای یادگیری عمیق از شما می دهد، اما ممکن است مخاطبان شما را محدود به کسانی کند که هم زمان و هم پول برای ترک دفتر و خانه خود برای یک یا دو روز (یا بیشتر در صورت سفر) دارند.
  2. وبینار – وبینار یک رویداد مجازی زنده است که در آن اسلایدهایی را در حین آموزش نشان می دهید. مشکل بزرگ وبینارها این است که اکثر اوقات مخاطبان در حال تماشای یک اسلاید هستند نه شما. برای کاهش این مشکل راه‌هایی برای جابه‌جایی بین زمان چهره و زمان اسلاید وجود دارد. وقتی مخاطبان شما می توانند چهره درخشان و درخشان شما را روی صفحه رایانه خود ببینند، این بهترین چیز بعدی در یک رویداد زنده است.
  3. خودآموزی – تدریس از طریق فرمت خودآموز، از درس های ویدیویی از پیش ضبط شده تا کتاب های الکترونیکی، دهه هاست که وجود داشته است و راهی ثابت برای ارائه مطالب آموزشی است. این به مخاطبان شما اجازه می دهد تا زمانی که برایشان راحت است یاد بگیرند. با این حال، این دو اصل “آموزش به عنوان بازاریابی” را نفی می کند: آنها تجربه کسب نمی کنند شما مستقیماً وارد یک محیط زنده می‌شوید و نمی‌توانید مطمئن باشید که آنها مطالب را حتی اگر آن را دانلود کنند مصرف می‌کنند. بله، محتوای از پیش ساخته شده برای شما به عنوان یک صاحب کسب و کار آسان تر است و به شما امکان می دهد در صورت خجالتی بودن از تدریس زنده خودداری کنید، اما به عنوان یک ابزار بازاریابی به اندازه آموزش در زمان واقعی به مخاطبان زنده و بحث با آنها قدرتمند نیست. .

می ترسی حرف بزنی؟ نباش! فقط آموزش بده

با یک برنامه هوشمند شروع کنید و به یاد داشته باشید: شما در این سیاره قرار گرفتید تا به دیگران کمک کنید و هیچ راهی بهتر از آموزش دادن برای کمک کردن وجود ندارد.

تعجب خواهید کرد که چقدر آن را دوست دارید!

به یاد داشته باشید:

  • توجه مخاطبان خود را جلب کنید و اعتماد و وفاداری آنها را جلب کنید.
  • محتوای قابل استفاده را به روشی منطقی ارائه دهید که بتوانند بلافاصله از آن استفاده کنند.
  • آنچه را که می دانید در یک کلاس رایگان به آنها بیاموزید و مشتریان پرشور ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید