7 مرحله برای ایجاد برنامه بازاریابی پاییزی در تابستان


آیا طرح بازاریابی پاییز شما آماده است؟

تابستان بهترین زمان برای استراتژی کمپین های بازاریابی پاییزی برای به دست آوردن نتایج شگفت انگیز است.

چه در حال راه‌اندازی یک محصول یا خدمات کاملاً جدید هستید یا یک پیشنهاد ثابت بازاریابی می‌کنید، به استفاده از همان تکنیک‌های قدیمی و خسته‌کننده بازاریابی برنگردید. مدتی را صرف کنید اکنون کشف کنید که کدام تکنیک های بازاریابی برای کمپین های پاییزی شما بهترین کارایی را دارند.

در اینجا نحوه ورود به اکشن آورده شده است:

  1. تاریخ شروع کمپین خود را انتخاب کنید. به این فکر کنید که مشتریان شما احتمالاً چه زمانی از تعطیلات تابستانی برمی گردند و اولین تکنیک بازاریابی خود را برنامه ریزی کنید که بعد از آن تاریخ اتفاق بیفتد.
  2. تاریخ پایان را انتخاب کنید. برای کمپین های بازاریابی که زمان محدودی دارند (مانند بازاریابی برای یک جلسه طوفان فکری جدید، کارگاه یا پیشنهاد ویژه با مهلت مقرر)، تاریخ پایان کمپین را انتخاب کنید. به عنوان مثال، فرض کنید قصد دارید یک معامله ویژه برای یکی از خدمات یا محصولات خود ارائه دهید. شما می توانید انتخاب کنید که کمپین بازاریابی خود را در 7 سپتامبر شروع کنید و آن را در 17 سپتامبر پایان دهید – یک کمپین ده روزه.
  3. تکنیک های بازاریابی خود را انتخاب کنید. در اینجا تنبل نباشید و کاری را که همیشه انجام داده اید انجام دهید (مگر اینکه کاری که همیشه انجام داده اید نتایج فوق العاده ای به شما بدهد). به تکنیک های بازاریابی که در گذشته استفاده کرده اید نگاه کنید و تعیین کنید که بهترین نتایج را برای زمان، تلاش و هزینه ای که برای آنها صرف کرده اید به شما ارائه می دهد. بقیه را دور بریزید. حالا یکی دو تا را انتخاب کنید جدید تکنیک هایی که می خواستید امتحان کنید و آنها را به آمیخته بازاریابی خود اضافه کنید.
  4. با هم یک برنامه مطالعه بسازید. اگر یک تکنیک بازاریابی جدید را به ترکیب اضافه می کنید، چه چیزی باید در مورد آن تکنیک بیاموزید؟ برای این تکنیک از کجا آموزش یا آموزش خواهید دید؟ زمانی را در تقویم خود در ژوئن، ژوئیه و آگوست برنامه ریزی کنید تا تکنیک جدید را یاد بگیرید تا بتوانید در ماه سپتامبر از آن استفاده کنید.
  5. هدفی را برای کمپین خود انتخاب کنید. از بازاریابی که انجام می دهید چه نتایجی می خواهید؟ چگونه نتایج را پیگیری می کنید تا بدانید که آیا کار می کند یا خیر؟
  6. کمپین خود را ترسیم کنید. از کدام تکنیک ها و در چه تاریخی استفاده خواهید کرد؟ برای اینکه آماده راه اندازی این کمپین باشید، چه کارهای آماده سازی باید در تابستان انجام دهید؟ آیا به کپی رایتینگ و/یا تصاویر به عنوان بخشی از کمپین خود نیاز دارید و مهلت تکمیل این منابع چقدر است؟
  7. منابع خود را سازماندهی کنید. برای جمع آوری چه منابعی نیاز دارید و چه کسانی باید درگیر شوند؟ کپی رایتینگ، گرافیک، وب سایت، پست های رسانه های اجتماعی و بروشورهای خود را زودتر تمام کنید تا عجله یا فشار لحظه آخری نداشته باشید.

اگر این کارها را در تابستان امسال انجام می دهید، تصور کنید که در پاییز امسال که زمان راه اندازی کمپین خود است، چقدر احساس آرامش خواهید کرد. صرف زمان اندکی در هر هفته در طول تابستان، یک فصل بازاریابی پاییز موفق را تضمین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید