این پست وبلاگ برای بقیه ماست – افرادی که کپی رایترهای حرفه ای نیستند اما نیاز به کپی چشم نواز و سرفصل های قوی دارند.
بیایید روی نوشتن سرفصل های خوب برای صفحات فروش وب سایت و رسانه های اجتماعی تمرکز کنیم. یا، در مورد خبرنامه های ایمیل، موضوعات خوب.
هدف از عنوان یا موضوع جلب توجه خواننده و ایجاد انگیزه در آنها برای مطالعه بیشتر است. اگر نتوانید آنها را از سرفصل عبور دهید، هر چقدر هم که ظریف نوشته شده باشد، بقیه کپی شما گم می شود.
بسیاری از مثال ها مضحک هستند، اما شما ایده را دریافت خواهید کرد.
وقتی آماده شدید، پست وبلاگ همراه من را بررسی کنید، 6 مرحله برای کپینویسی برای افراد غیر کپینویس.
و سپس به وب سایت، ایمیل ها و پست های رسانه های اجتماعی خود برگردید و یک ایده جدید را امتحان کنید!
امروز قصد دارم 3 نکته را برای نوشتن تیتر به اشتراک بگذارم:
- از اعداد استفاده کنید
- یک راز بگو
- از احساس استفاده کنید
از اعداد استفاده کنید
فرمول:
- _____ (تعداد) _____ (صفت) راه هایی برای _____ (کاری که می خواهند انجام دهند، داشته باشند یا شوند)
- _____ (زمان) برای یادگیری/به دست آوردن _____ (موضوع)
مثال ها:
- 10 روش آسان برای شستن سگ
- 5 روش هیجان انگیز برای تهیه اسفناج برای بچه ها
- 20 دقیقه برای یادگیری شطرنج مانند یک حرفه ای
- در 10 دقیقه یا کمتر یک تغییر شخصیت کامل به دست آورید
رازی بگو
همه می خواهند “رازهای درونی” را از افرادی که موفق شده اند بیاموزند.
فرمول:
- فرمول مخفی من برای _____ (کاری که می خواهند انجام دهند، دارند، یا می شوند)
- راهنمایی داخلی برای _____
- رازهای موفقیت آسان برای ایجاد _____
مثال ها:
- پرده را کنار می کشم و فرمول مخفی خود را برای خرید جا مدادی فاش می کنم
- 10 گام مخفی برای یافتن خطاهای گرامر آنلاین
از احساسات استفاده کنید
انگیزه مردم فقط دو چیز است: رفتن به لذت و دریافت دور از درد اما لذت و درد می تواند نامحسوس باشد. به عنوان مثال، یادگیری چیزی جدید، بهبود مهارت های خود در یک موضوع خاص برای من لذت بخش است. بنابراین اگر عنوانی را ببینم که قول می دهد چیزی به من بیاموزد، همیشه به خواندن ادامه خواهم داد.
چیز دیگری که به مردم انگیزه می دهد کمبود است. اگر شما در واقع شما تعداد محدودی آیتم در دسترس دارید (در مورد این افراد به مردم دروغ نگویید، آنها می توانند مستقیماً از طریق یک کلاهبرداری ببینند)، سپس با گفتن تعداد موارد باقی مانده می توانید آنها را وادار کنید که بقیه صفحه وب یا خبرنامه ایمیل شما را بخوانند. به عنوان مثال، شما ممکن است فقط به 20 نفر در سمینار آینده خود اجازه دهید. همچنین، اگر محدودیت زمانی یا مهلتی وجود داشته باشد، این نیز باعث ایجاد انگیزه می شود.
به این فکر کنید که مشتری شما می خواهد چه احساساتی را تجربه کند. اعتماد به نفس؟ پر انرژی؟ رایگان؟ امن؟ لحظه ای وقت بگذارید و خود را به جای مشتری بگذارید. سپس می توانید عنوانی بنویسید که نیازهای عاطفی آنها را بیان کند.
فرمول:
- _____ (تعداد) کلیدهای _____ (موضوع یا نتیجه)
- یادگیری _____ (موضوع)
- چگونه _____ (نتیجه)
- فقط _____ (تعداد) از _____ (مورد) موجود است.
- شما _____ را انجام دادید، اکنون _____ را امتحان کنید
- آیا شما _____ (نام مشکل) را دارید؟
- _____ (نام مشکل) متوجه شدید؟
- آیا می خواهید _____ (نام مورد یا نتیجه مورد نظر)؟
- هرگز دوباره _____ نباش!
برای افزایش سطح انگیزه از عباراتی مانند عجله، آخرین فرصت و تنها استفاده کنید.
مثال ها:
- 3 کلید برای سوشی بهتر کره بادام زمینی
- خرید نان تازه تر را یاد بگیرید
- فقط 5 صندلی برای کارگاه My Seat Sitting 101 موجود است
- آخرین فرصت! کوپن تخفیف ویژه 1 درصد روز چهارشنبه منقضی می شود
- ماهی قرمز بهتری می خواهید؟
- کلیدهای خود را پیدا کنید فرزندان خود را پیدا کنید. چگونه مشکلات به هم ریختگی خود را حل کنیم.
(بسیار خوب، برخی از آنها احمقانه هستند. فقط مطمئن شوید که توجه دارید!)
ساده و ساده
عنوان اصلی و آموزنده را فراموش نکنید. همیشه لازم نیست با عنوان یا موضوع دیوانه شوید. گاهی اوقات فقط گفتن اینکه مقاله در مورد چیست انگیزه کافی دارد. اگر این عناوین یا مضامین ساده را ببینید چه؟
- 50 درصد تخفیف برای تمامی کلاس ها
- چگونه سریعتر تایپ کنیم
- ضبط در حال حاضر در دسترس است
همین حالا اقدام کنید: اکنون از این نکات تیتر استفاده کنید و سه عنوان یا موضوع احتمالی را برای مقاله یا خبرنامه ایمیل بعدی خود بنویسید. با آنها بازی کنید تا زمانی که احساس خوبی داشته باشند. سپس آنها را امتحان کنید و نتیجه را ببینید!
اطلاعات بیشتری در مورد کپی رایتینگ می خواهید؟ در بخش نظرات این پست به من اطلاع دهید و در آینده پست های وبلاگ کپی رایتینگ بیشتری ایجاد خواهم کرد! می توانستم تمام روز در مورد این چیزها بنویسم. 🙂