بنابراین، به عنوان مثال، هنگامی که یک مشاوره آنلاین انجام می شود (که به نظر می رسد در طول همه گیری رایج تر است!)، پزشک می تواند از والدین بخواهد که از کودک خود عکس بگیرند و ضبط را برای آنها ارسال کنند. سپس میتوان ویدیو را از طریق سیستم پخش کرد و (امیدوارم) تشخیص دهد که آیا نوزاد خوب نیست یا شرایط پزشکی خاصی دارد.
بنابراین، این نمای کلی پروژه است.
در Blue Yonder، ما به شدت از GDPR پیروی می کنیم. بنابراین، پاسخ دهندگان موافقت می کنند که اطلاعات تماس را با ما به اشتراک بگذارند تا ما، البته، همانطور که من اکنون انجام می دهم، به شما ایمیل بزنیم، و شما را به شرکت و غیره دعوت کنیم. اطلاعاتی که شما ارائه کرده اید نزد ما باقی می ماند. مشتری قادر به دیدن اطلاعات شناسایی نخواهد بود. خواهید دید که وقتی به تابلوی آنلاین دعوت می شوید، به جای نام شما، یک شماره به شما داده می شود. هر چقدر هم که غیرشخصی باشد، اطلاعات شناسایی شما را نزد ما ذخیره می کند. بنابراین ما می دانیم که شما کی هستید، اما مشتری نمی داند.
مشتری ویدیوها را دریافت می کند زیرا باید آنها را در سیستم های فانتزی خود برنامه ریزی کند (که ما با آنها درگیر نیستیم) و اطلاعات را از مواردی مانند طول کودک شما، سن و جنسیت او و مدت زمانی که از تغذیه شما گذشته است دریافت می کند. هنگام فیلمبرداری از کودک شما این تمام اطلاعاتی است که به دست خواهند آورد. بنابراین اساساً ویدیوهای شما ناشناس هستند. آنها مطمئناً کودک شما را خواهند دید، اما نمی توانند بدانند شما کی هستید، کودک شما کیست و غیره.