چگونه موفقیت در کسب و کار کوچک خود را مدیریت کنید: 11 نکته


همانطور که برند خود را می سازید، به این فکر نمی کنید که چگونه موفقیت کسب و کار کوچک خود را مدیریت کنید.

شما گاهی برای سالها تلاش می کنید تا کسب و کار کوچک خود را راه اندازی کنید. شما برنامه ریزی می کنید، بازار می کنید، می فروشید، دیوانه می شوید. شما ساعات طولانی را با کمی استراحت سپری می کنید.

سپس ناگهان می آید: موفقیت!

آیا شما دارید برنامه ریزی کنید برای مدیریت موفقیت خود؟

موفقیت مجموعه دیگری از مشکلات را به همراه دارد.

  • اسناد و جزئیات اداری بسیار زیاد است
  • مشتریان زیادی به سرعت محصولات و خدمات جدید را می خواهند
  • مشتریان بالقوه بسیار زیادی آستین شما را می کشند
  • آتش نشانی مداوم
  • هرگز زمان کافی برای نشستن و ایجاد یک استراتژی یا جهت برای آینده وجود ندارد

همانطور که رشد می کنید و موفق می شوید، اگر استراتژی مدیریت موفقیت در کسب و کار کوچک خود نداشته باشید، تمام شتابی که ایجاد کرده اید را از دست خواهید داد. چه در حال حاضر موفق باشید یا به سرعت به سمت موفقیت حرکت کنید، به یک استراتژی برای برآورده کردن خواسته ها نیاز دارید.

در اینجا 11 نکته برای مدیریت هوشمندانه موفقیت آورده شده است:

  1. موفقیت خود را جشن بگیرید. بزرگ یا کوچک، هر موفقیتی را باید جشن گرفت. فرقی نمی‌کند کمی “اووو” را به زبان بیاورید یا با بهترین دوست خود تماس بگیرید تا اخبار را به اشتراک بگذارید. فقط برای جشن گرفتن هر موفقیت وقت بگذارید، که به شما کمک می کند تا برای موفقیت های بیشتر حرکت کنید.
  2. خفه نشو خفگی یک واکنش احساسی به موفقیت است. این ناخودآگاه موفقیت شما را خراب می کند، زیرا معتقدید که در برخی سطوح لیاقت موفقیت را ندارید. شما متوقف می شوید و به عقب می افتید و حرکت خود را از دست می دهید. در عوض، برای هر موفقیت کوچک قدردانی کنید و تصدیق کنید که موفقیت به این دلیل است شما به میدان آمد، نه به خاطر شانس. گاهی اوقات از ترس خفه می شوید: آیا می توانید سرعت خود را ادامه دهید؟ (پست وبلاگ من را بخوانید، بیایید در مورد ترس صحبت کنیم.)
  3. از خود راضی نباش فقط به این دلیل که یک موفقیت کوچک به دست آورده اید به این معنی نیست که می توانید روی موفقیت های خود استراحت کنید. به برنامه رشد خود پایبند باشید و رویای کسب و کار و سبک زندگی را که همیشه می خواستید داشته باشید. بخشی از مدیریت موفقیت، صرف زمان برای یادگیری چیزهای جدید در مورد صنعت خود یا یادگیری مهارت های تجاری جدید است که شما را به آینده خواهد برد.
  4. از موفقیت خود درس بگیرید به ما گفته می شود از شکست هایمان درس بگیریم. هیچ کس نمی گوید: “من از این موفقیت چه آموختم؟” چه چیزی شما را به جایی که امروز هستید رساند؟ کدام بخش از موفقیت شما بیشترین رضایت و شادی را برای شما به ارمغان آورده است؟
  5. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید در سطح فعلی بمانید یا کسب و کار خود را حتی بیشتر توسعه دهید. بعد از اینکه به موفقیت بزرگی دست یافتید، زمان آن فرا رسیده است که تصمیم بگیرید آیا بالاخره در سطحی هستید که همیشه می خواستید باشید یا اینکه هنوز هدف دیگری وجود دارد که می خواهید دنبال کنید. گاهی اوقات موفقیت را پشت سر موفقیت جمع می کنیم بدون اینکه بدانیم زندگی مورد نظرمان را خلق کرده ایم – 5 سال پیش – و بقیه فقط “مشغول کاری!”
  6. زندگی شخصی و کاری خود را بررسی کنید. موفقیت در کسب و کارهای کوچک اغلب با فداکاری های شخصی همراه است. اکنون زمان آن است که مکث کنید و ببینید که در کجا ممکن است کل زندگی شما از تعادل خارج شده باشد. متعهد شوید که یک زندگی کامل، کامل، موفق داشته باشید زندگیو نه فقط یک تجارت موفق اگر موفقیت در زندگی شخصی خود را نیز مدیریت نکنید، مدیریت موفقیت در کسب و کار کوچکتان چه فایده ای دارد؟
  7. فقط فرصت های واقعی را که روی میز شما هستند انتخاب کنید و از “ایده های خوب” که به شما کمکی برای حفظ یا رشد کسب و کارتان نمی کند، اجتناب کنید. در سطح بالایی از موفقیت، هراس که هرگز به اندازه کافی نخواهید داشت، به دوردست ها فرو می رود. هنگامی که این ترس فروکش کرد، به پیشنهادات و ایده های جدیدی که سر راه شما قرار می گیرد نگاه کنید و تصمیم بگیرید که آیا آنها یک “فرصت واقعی” هستند که شما را به جلو می برد یا فقط یک “ایده خوب” یا یک “شیء درخشان” است که نیازی به عمل ندارد. از شما
  8. درس های موفقیت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. برای به اشتراک گذاشتن داستان خود با دیگران وقت بگذارید تا آنها بتوانند از موفقیت ها و شکست های شما درس بگیرند. به جامعه و افرادی که تازه شروع به کار کرده اند، به عنوان راهی برای به اشتراک گذاشتن خرد و اعتقاد خود به فراوانی، پول بدهید.
  9. ببینید دفتر شما چگونه کار می کند. آیا فرآیندی وجود دارد که باید تغییر کند؟ آیا چیزی وجود دارد که بتوان آن را خودکار کرد؟ اکنون زمان آن است که مقداری انرژی در بخش اداری کسب و کار خود بگذارید تا بتواند در آینده به آرامی به کار خود ادامه دهد.
  10. یک طرح تجاری جدید و هدف 3 ساله ایجاد کنید. آینده شما و کسب و کارتان چیست؟ آیا زمان آن فرا رسیده است که به یک سطح جدید رشد کنید؟ یا شاید به مسیر دیگری بروید؟ محصولات و خدمات جدیدی را برای تنوع بخشیدن به جریان درآمد خود ارائه دهید؟ فروش محصولات و خدماتی که عملکرد خوبی ندارند متوقف کنید؟
  11. مراقب خرابکاران باشید برخی از افراد در زندگی شما از موفقیت شما لذت نخواهند برد زیرا احساس خطر یا حسادت می کنند. گاهی اوقات مردم هم از موفقیت شما خوشحال می شوند و هم ناراضی هستند زیرا به آنها نشان می دهد که خودشان به آن سطح از موفقیت دست نیافته اند. به نحوه واکنش مردم به موفقیت شما توجه کنید و اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که واقعاً برای شما خوشحال هستند و چه چیزی در زندگی خود خلق می کنید.

گاهی اوقات مقابله با موفقیت سخت تر از مقابله با شکست است. با صرف زمان برای جشن گرفتن موفقیت خود و توجه به درس هایی که ارائه می دهد، موفقیت می تواند عمیق تر از آنچه انتظار داشتید معنادار و رضایت بخش باشد.

معمای این که چرا مشتریان شما محصولات و خدمات شما را نمی خرند را حل کنید. برای دریافت نسخه ای از کتاب الکترونیکی رایگان من لینک گمشده اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید